22 жовтня 2024 року відбулася координаційна нарада в рамках проєкту «Зміни в системі освіти зі вступом до ЄС» (EdAccession). Зустріч стала важливою платформою для оцінки прогресу проєкту та уточнення його подальших напрямків. Координатор проєкту з Технічного університету Фрайберзької гірничої академії (TU BAF) представив поточні результати реалізації проєкту, наголосивши на ключових досягненнях та окресливши наступні кроки.
Захід об'єднав координаторів з України, Молдови, Німеччини та Фінляндії, що підкреслює широкомасштабний міжнародний характер проєкту та відданість усіх партнерів підвищенню співпраці у сфері вищої освіти. Ця співпраця є особливо важливою, оскільки Україна та Молдова продовжують узгоджувати свої освітні системи з Європейськими стандартами в рамках підготовки до майбутнього вступу до ЄС.
Під час наради учасники взяли участь у ґрунтовному обговоренні стратегічного напрямку проєкту та погодили наступні ключові дії:
- Реєстрація студентів на платформі Teams для полегшення комунікації та доступу до матеріалів проєкту.
- Запис студентів на курс «Бізнес-етика в трансформації до економіки замкнутого циклу», з терміном реєстрації до 31 жовтня 2024 року. Цей курс покликаний надати студентам важливі знання про етичні бізнес-практики та принципи сталого розвитку в контексті економіки замкнутого циклу.
- Організація майстер-класу «Відкритий діалог» у листопаді 2024 року, що об'єднає студентів з Німеччини, Фінляндії, Молдови та України. Ця інтерактивна сесія спрямована на розвиток міжкультурного діалогу, обговорення очікувань і занепокоєнь студентів щодо євроінтеграції, а також напрацювання стратегій подальшої співпраці.
- Планування окремої зустрічі для проведення курсу з англійської мови, який допоможе студентам зміцнити їхні академічні та професійні мовні навички, забезпечивши їх готовність до міжнародної співпраці та мобільності.
Проєкт EdAccession продовжує динамічно розвиватися, активно залучаючи студентів з різних країн до спільного навчання, обміну знаннями та професійного розвитку. Завдяки своєму міждисциплінарному підходу, проєкт не лише сприяє академічній співпраці, а й допомагає студентам і викладачам долати виклики інтеграції в Європейську зону вищої освіти (EHEA).
У міру просування проєкту, він залишатиметься відданим сприянню зміцненню академічних партнерств та наданню студентам навичок і компетентностей, необхідних для успішного переходу до європейського академічного та професійного середовища.
Фінансується Європейським Союзом. Однак висловлені погляди та думки належать лише авторам і не обов’язково відображають погляди Європейського Союзу чи Європейського виконавчого агентства з освіти та культури (EACEA). Ні Європейський Союз, ні EACEA не можуть нести відповідальність за них.