НАЗВА ПРОЄКТУ:ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЦИФРОВОМУ КОНТЕКСТІ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СПІЛЬНОЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОЇ СТРУКТУРИ НА ОСНОВІ НАЙКРАЩИХ ПРАКТИК ТА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЄС /RE-DIRECTION/
ТИП ПРОЄКТУ: Erasmus+ Розвиток потенціалу вищої освіти
СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ
01/11/2023 – 31/10/2026
КООРДИНАТОР ПРОЄКТУ
Karlshochschule (DE)
ПАРТНЕРИ ЄС:
BK-Con (DE)
Патрський університет (GR)
Коледж Метрополітен (GR)
Університет Гурама Таварткіладзе (GE)
Зугдідський державний педагогічний університет імені Шота Месхіа (GE)
Державний університет Горі (GE)
Державний університет Ілії (GE)
Кавказький університет (GE)
УКРАЇНСЬКІ ПАРТНЕРИ:
Дніпровська політехніка
Київський медичний університет
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Харківський національний університет міського господарства
Ужгородський національний університет
Міністерство освіти та науки України
ГРАНТ ЄС:
719 984,00 €
Сайт проєкту:
http://www.re-direction.org/
РЕЗЮМЕ ПРОЄКТУ
RE-DIRECTION стане майданчиком для підтримки цифрової трансформації вищої освіти із залученням представників зацікавлених сторін задля виявлення потреб різних вищих навчальних закладів України та Грузії і на рівні країн.
Маємо на меті навчати персонал і тренерів із питань розробки оновлених та доповнених навчальних програм і рекомендацій щодо проблем комунікацій і доступності навчальних курсів для віддалених вищих навчальних закладів. Кінцевим результатом є створення відповідності потребам ринку праці та потребам здобувачів. Здобувачі отримають нові навички, важливі для їхньої роботи, здатність адаптуватися до швидкозмінних вимог на робочих місцях і можливість просувати інноваційні вміння.
Цифровізація, сталий розвиток та доступність проєкту RE-DIRECTION сприятимуть зміцненню українських та грузинських університетів, збагатять інноваційними формами викладання за рахунок оновлення та доповнення навчальних програм.
Водночас плануємо створити інновації для вищих навчальних закладів України та Грузії на основі розробленої методології, що ґрунтуватиметься на теоретичних й експериментальних дослідженнях, аналізі наявних тенденцій та сучасних запитів на соціальні навички. Важливим є врахувати передовий досвід та визначити й усунути прогалини та недоліки.
Розробимо програми основних та спеціалізованих курсів, узгоджені з Консультаційним комітетом, який підтвердить, що ці програми відповідають стандартам та правилам.
Наш проєкт приділятиме значну увагу віддаленим ЗВО та закладам уразливих громад. На етапі експериментального випробування оновлених програм отримаємо важливі результати, що виявлять проблеми комунікації віддалених ЗВО та/або здобувачів освіти, які проживають у віддалених регіонах.
Після отримання даних ми залучатимемо стейкголдерів і представників органів влади до розробки рекомендацій щодо вирішення проблем підключення до мережі Інтернет, доступу до ІТ-інфраструктури, партнерства з провайдерами, реалізації інноваційних рішень, наприклад, технологій 5G та систем стільникового зв’язку.
Проєкт покликано:
1. Підвищувати якість вищої освіти завдяки переосмисленню інноваційних навчальних програм.
2. Удосконалювати рівень компетенцій і навичок, використовуючи оновлені інноваційні методи навчання та викладання.
3. Сприяти розвитку інклюзивної освіти.
4. Розвивати культуру навчання та механізми оцінювання знань.
5. Забезпечувати спроможність вищих навчальних закладів та визначати їхні можливості у державно-приватному співробітництві з метою впровадження та моніторингу процесів реформування зв’язків.
6. Підвищувати рівень підготовки науково-педагогічних кадрів.
7. Стимулювати співпрацю інституцій у реґіоні Східного сусідства та розвивати міжреґіональні зв’язки, посилюючи обмін передовим досвідом.
Контактна особа: Висоцька Тетяна vysotska.t.m@nmu.one