В рамках проекту AFID Erasmus+CBHE Providing of Academic Freedom and Inclusion through Digitalization, Ref: 101081850 - AFID - ERASMUS-EDU-2022-CBHE розпочалась перша зустріч учасників. Проєкт AFID спрямований на зміцнення академічної свободи та інклюзивності студентів і викладачів шляхом створення мультиінституційного віртуального кампусу. Учасники проєкту вирішили об'єднати зусилля представників з Швеції, Португалії, Іспанії та України для створення цього кампусу, розробки міжуніверситетських угод та політик, забезпечення якості цифрової освіти та впровадження інклюзивних онлайн-курсів у сфері підприємництва.
Консорціум проекту складається з:
1.Королівський технологічний інститут (KTH Royal Institute of Technology, Стокгольм, Швеція) - координатор проекту.
2. Лісабонський університет (University of Lisbon, Лісабон, Португалія).
3. Університет Алькали (Alcalá University, Алькала де Енарес, Мадрид, Іспанія).
Партнери з України:
1. Державний торговельно-економічний університет (Київ) - національний координатор.
2. Національний університет «Львівська політехніка» (Львів)
3. Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця (Харків).
4. Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» (Дніпро).
та Громадська організація:
Проект «Громадська синергія» 1. Royal Institute of Technology (KTH Royal Institute of Technology, Stockholm, Sweden) - project coordinator.
Зустріч відбулася у Королівському технологічному інституті з 12 до 18 березня 2023 року. У цей період учасники обговорили стратегії реалізації проєкту та вивчили досвід своїх європейських партнерів у побудові цифрових освітніх платформ. Два представники з Дніпровської політехніки, деканка Факультету Інформаційних технологій Ірина Удовик та завідувачка кафедри економіки та економічної кібернетики Олена Чуріканова, також брали участь у цій зустрічі.
Учасники прибули до місця проведення зустрічі в Королівський технологічний інститут у Стокгольмі. Розпочалася реєстрація та встановлення контактів між учасниками проєкту. Проєктні партнери від кожної країни представили свої концепції щодо створення мультиінституційного віртуального кампусу та обговорили можливі шляхи співпраці та реалізації проєкту.
Учасники зосередилися на вивченні досвіду європейських партнерів у побудові цифрових освітніх платформ. Обговорення охоплювало технічні та методологічні аспекти створення інклюзивного віртуального кампусу.
Групи розпочали роботу над конкретними завданнями проєкту, такими як розробка міжуніверситетських угод, внутрішніх політик організації та запровадження інклюзивних онлайн-курсів.
Проєктні партнери провели додаткові консультації та робочі групи для вирішення питань, що виникли під час попередніх днів. Обговорювалися також плани для подальшої роботи над проєктом.
Учасники представили свої результати та прогрес роботи над завданнями проєкту на загальній сесії. Відбулися дискусії щодо стратегій впровадження інклюзивної освіти через цифрові платформи.
Зустріч завершилася презентацією висновків та подальшим плануванням роботи над проєктом. Учасники обмінялися контактами та домовилися про подальші кроки у реалізації проєкту Erasmus+ AFID.