10 липня 2023 року в межах проєкту PROMENT розпочався тиждень робочих зустрічей у Віденському технічному університеті. Насичена програма, нові менторські схеми і плідна професійна комунікація з колегами. Учасники візиту дізналися про історичні складові розвитку університету і напрями діяльності.
У 2022/23 році було розподілено 24 менторські групи загальною чисельністю 890 осіб. Менторський процес – процес постійного самовдосконалення, коли і студенти і ментори отримують позитив: стають впевненішими, розвивають мʼякі навички, забезпечують активну взаємодію і комунікаційний процес.
Другого дня навчального тижня відбулися цікаві презентації щодо менторської підтримки розвитку безбарʼєрного освітнього середовища. У Віденському технічному університеті створена служба студентської підтримки, яка активно співпрацює зі здобувачами з особливими потребами. Цікава інформація про центри кар'єри, які надають можливість студентам вибрати унікальну освітню траєкторію, орієнтовану на потреби роботодавців, ще під час навчання. Почули спікерів, отримали зворотний звʼязок щодо реальних кейсів застосування цих підходів і вмотивовані до впровадження подібних змін вже в університетах партнерів PROMENT.
День 3 візиту у межах міжнародної програми PROMENT.
Відбулися дружні зустрічі з міжнародним відділом, який також забезпечує менторську підтримку здобувачам вищої освіти. Це справжній сервісний підрозділ, який не лише супроводжує програми обміну, а й навіть допомагає планувати поїздки. Цікавою також була тема повʼязана з врахуванням гендерних особливостей під час дистанційного навчання. Залучення жінок до розвитку власної карʼєри та фасилітаційні заходи щодо забезпечення гарних передумов для розвитку є пріоритетом університету.
На четвертий день навчального тижня учасники мали важливі активності щодо формування командних дедлайнів для вчасної і відповідної реалізації проєктних ініціатив. Колеги з Віденського ТУ поділилися досвідом щодо запровадження менторських і тьюторських схем для студентів непростих спеціальностей - математика та фізика. Особливо цікавим є досвід Андреаса Кьорнера, який є одним з кращих викладачів університету і викладає математику з можливістю адаптації курсу для потреб студентів. Важливо, що вимоги і складові курсу для першачків після школи і дорослих є різними - у цьому і є важливість інклюзивності вищої освіти, які доцільно впроваджувати у ЗВО країн-партнерів.
Одночасно і найпростіший, і найскладніший п’ятий день: фінальні зустрічі у межах навчального візиту щодо проєкту PROMENT.
Ранок розпочався з розподілу обовʼязків для успішної реалізації проєкту. Попереду у найближчі пів року найскладніший етап – розроблення навчальних матеріалів для запуску пілотного проєкту в університетах партнерах. Всі учасники проєкту синхронізовані і тепер можна повністю говорити про обовʼязкову успішність прийдешніх результатів. Також були приємні миттєвості командної роботи і звичайно сертифікати від університету-партнера Віденського технічного університету. Попереду наступні зустрічі, цікаві подорожі і звичайно менторська підтримка.