Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Hybrid Improved Motor-Green Driving Efficiency (HIM-GDE)

Автор проекту. Національний гірничий університет, кафедра основ конструювання механізмів і машин, кафедра автомобілів і автомобільного господарства, кафедра технології гірничого машинобудування, кафедра електроприводу, кафедра прикладної економіки, Дніпропетровськ (Україна)

Сутність проекту: Конструкція традиційних силових агрегатів на основі двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) близька до межі свого розвитку. Подальше вдосконалення не приводить до істотного збільшення ККД. Сучасний ДВЗ має ККД на рівні 25-30%, що знаходиться в зоні теоретичного максимуму. Іншим непереборним недоліком традиційного транспортного засобу є неможливість рекуперації накопиченої кінетичної енергії в режимі гальмування (вся енергія перетворюється в тепло в гальмівній системі). Між тим, використання чисто електричного транспортного засобу є економічно невиправданим. Це зумовлено відсутністю на даний момент інфраструктури із зарядки акумуляторів, і акумуляторів розумною вартістю, що відповідають запитам споживачів. Тому найбільш перспективним напрямком розробок найближчого майбутнього є гібридні транспортні засоби (Hybrid electric vehicle, HEV) і гібридні транспортні засоби, що підключаються до мережі (Plug - in Hybrid electric vehicle, pHEV). В рамках проекту HIM-GDE (Hybrid Improved Motor - Green Driving Efficiency) планується виконати науково-технічне обґрунтування вибору параметрів розробки гібридного силового агрегату транспортного засобу з двигуном внутрішнього згоряння в контексті підвищення енергоефективності, енергозбереження, екологічності та мінімізації експлуатаційної вартості.

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт